ΣΥΣΤΗΜΑ eDControl
Διαχείριση εγγράφων
► Συνολική διαχείριση της λειτουργίας εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων ενός οργανισμού με πολλαπλά και απομακρυσμένα σημεία καταχώρησης.
► Διαχείριση και κωδικοποίηση των εγγράφων ανάλογα με τα τμήματα, τις λειτουργίες και άλλες ανάγκες του οργανισμού.
► Αναζήτηση των εγγράφων ανάλογα με την παραπάνω κωδικοποίηση και με βάση χαρακτηριστικά του περιεχομένου των εγγράφων.
► Δυνατότητα καταχώρησης από κάθε εξουσιοδοτημένο χρήστη.
Αρχεία και μητρώα
Στο σύστημα eDControl καταχωρείται:
► Το σύνολο των αρχείων των καταχωρημένων εγγράφων είτε από ηλεκτρονικά αρχεία MSOffice είτε από σάρωση (scan) εγγράφων από χαρτί ανάλογα με την ταξινόμηση που έχει αποφασίσει η επιχείρηση.
► Το μητρώο των συμμετεχόντων (υπαλλήλων) καθώς και των συνεργατών, πελατών και προμηθευτών της επιχείρησης οι οποίοι μετέχουν στις επιχειρησιακές λειτουργίες.
Επιχειρησιακές λειτουργίες
Το παραμετρικό σύστημα eDControl αποτυπώνει τις επιχειρησιακές διαδικασίες:
► Διοικητικής λειτουργίας
► Παραγωγικής λειτουργίας
► Εμπορικής λειτουργίας
► Χρηματοοικονομικής λειτουργίας
* οι παραπάνω κατηγορίες μπορούν να τροποποιηθούν ή να προστεθούν νέες, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης.