ΣΥΣΤΗΜΑ eDControl
      Διαχείριση εγγράφων 
      ► Συνολική διαχείριση της λειτουργίας εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων ενός οργανισμού με πολλαπλά και απομακρυσμένα σημεία καταχώρησης.
      ► Διαχείριση και κωδικοποίηση των εγγράφων ανάλογα με τα τμήματα, τις λειτουργίες και άλλες ανάγκες του οργανισμού.
      ► Αναζήτηση των εγγράφων ανάλογα με την παραπάνω κωδικοποίηση και με βάση χαρακτηριστικά του περιεχομένου των εγγράφων.
      ► Δυνατότητα καταχώρησης από κάθε εξουσιοδοτημένο χρήστη. 
Αρχεία και μητρώα 
Στο σύστημα eDControl καταχωρείται:
► Το σύνολο των αρχείων των καταχωρημένων εγγράφων είτε από ηλεκτρονικά αρχεία MSOffice είτε από σάρωση (scan) εγγράφων από χαρτί ανάλογα με την ταξινόμηση που έχει αποφασίσει η επιχείρηση.
► Το μητρώο των συμμετεχόντων (υπαλλήλων) καθώς και των συνεργατών, πελατών και προμηθευτών της επιχείρησης οι οποίοι μετέχουν στις επιχειρησιακές λειτουργίες. 
 
 Επιχειρησιακές λειτουργίες 
 Το παραμετρικό σύστημα eDControl αποτυπώνει τις επιχειρησιακές διαδικασίες:
 ► Διοικητικής λειτουργίας
 ► Παραγωγικής λειτουργίας
 ► Εμπορικής λειτουργίας
 ► Χρηματοοικονομικής λειτουργίας
      * οι παραπάνω κατηγορίες μπορούν να τροποποιηθούν ή να προστεθούν νέες, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης. 
    
